FAQ

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania:

 

1. JAKI JEST CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA?

  - Jeżeli zamówienie jest złożone do godziny 12.00, towar wysyłamy w dniu złożenia zamówienia.

    W przypadku płatności za pośrednictwem platformy Paynow, towar wysyłamy od razu.

    Jeśli zamówiona ilość jest większa od aktualnego stanu magazynowego, realizacja może się

    wydłużyć.

 

2. ILOŚĆ DOSTĘPNEGO TOWARU JEST ZA MAŁA, POTRZEBUJĘ WIĘCEJ TEGO PRODUKTU.

  - wyślij zapytanie o ww produkt lub skontaktuj się z obsługą sklepu, stany magazynowe są

    codziennie uzupełniane.

    Stosownie do sprzedaży asortymentu, produkty o mniejszej rotacji są zamawiane rzadziej -

    skontaktuj się z nami a odpowiemy na kiedy towar będzie u Ciebie.

 

3. ILE JEST PRODUKTU NA STANIE?

   - stany magazynowe prezentowane są przy danym produkcie.

 

4. JAKĄ PŁATNOŚĆ NALEŻY WYBRAĆ, ABY DOSTAĆ TOWAR NAJSZYBCIEJ?

   - najszybszą i bezpieczną formą płatności jest Paynow, nie czekamy na zaksięgowanie środków,

    w przypadku zamówienie z opcją płatności "przelew na konto " towar wysyłany jest po

    zaksięgowaniu środków na koncie.

  

5. STAN MAGAZYNOWY POKAZUJE WARTOŚĆ 0, KIEDY PRODUKT BĘDZIE DOSTĘPNY?

   - Wyślij zapytanie o ww produkt, odpowiemy na kiedy będzie dostępny.

     Towar w ilościach przemysłowych jest na magazynie centralnym, codzienne dostawy umożliwiają

     szybką realizację zamówień, w przypadku braku asortymentu na magazynie centralnym

     niezwłocznie skontaktujemy się z Tobą.